Behringer Wing jest mikserem cyfrowym wyposażonym w 96 wejść i ekran dotykowy.
Behringer opisuje swoje urządzenie jako „osobistą konsolą miksującą”.
Kluczowe cechy:
48 kanałów stereo / 96 wejść
144 kanały wejściowe i wyjściowe na 3 portach AES50 (48 x 48 SuperMAC)
Dotykowa sekcja edycji kanału z 11 pokrętłami i dedykowanym kolorowym TFT
Właściwości:
8 nagradzanych przedwzmacniaczy mikrofonowych Midas PRO
8 wyjść Midas PRO
24 zmotoryzowane 100m suwaki w 3 oddzielnych, w pełni konfigurowalnych sekcjach
„Zdalna łączność" Plug and Play dla 144 sygnałów wejściowych i wyjściowych przez 3 porty AES50 z technologią Klark Tekniks SuperMAC zapewniającą bardzo niskie odchyły i opóźnienia
Duży wyświetlacz główny z pojemnościowym ekranem dotykowym i regulowanym obrotowym przyciskiem
Unikalna, wrażliwa na dotyk sekcja edycji kanałów z 11 pokrętłami i dedykowanym kolorowym wyświetlaczem TFT, zapewniającym kontrolę nad wszystkimi właściwościami kanału
Opcjonalny moduł dla 64 x 64 kanałów audio po przez złącze Ethernet - obsługujący technologię WAVES SoundGrid lub technologię Dante / AES67
Wbudowany interfejs audio USB 2.0 48 × 48 kanałów ze zdalnym sterowaniem DAW emulującym HUI i Mackie Control
Rejestrator / odtwarzacz na żywo z podwójną kartą SD z maksymalnie 64 ścieżkami i znacznikami do identyfikacji pozycji utworów
Tylni panel Behringer Wing:
Dodatkowa 4-kanałowa sekcja sterowania z obrotowymi elementami sterującymi, przyciskami i wyświetlaczem parametrów do stałego dostępu do głównych magistrali, matryc
Wbudowany rack z efektami klasy premium z ośmioma procesorami prawdziwego stereo i światowej klasy algorytmami TC, emulacjami Lexicon, Quantec i EMT.
Standardowy rack z efektami z ośmioma procesorami true-stereo dla szerokiej gamy modulacji, EQ, zmiany dynamiki itp. Umożliwia także łączenie efektów zewnętrznych z miksem.
Pięć zmiennych gniazd wtykowych do przetwarzania we wszystkich 40 kanałach wejściowych stereo, w tym najbardziej kultowe analogowe korektory i kompresory w stylu vintage, a także wstawiane gniazdo FX i 4-pasmowy korektor parametryczny dla wszystkich ośmiu stereofonicznych kanałów Aux.
Niestandardowe elementy sterujące oferujące 16 przycisków z mechanicznym wskaźnikiem działania lub chwilowych i cztery elementy obrotowe łatwo konfigurowalne dla preferowanych funkcji
4 magistrale główne, 8 matryc i 16 szyn Aux Stereo, z podwójnymi wkładkami, 8-pasmowym korektorem parametrycznym, obrazem stereo i pełnym przetwarzaniem dynamiki
Dwa porty Ethernet ze zintegrowanym przełącznikiem do zdalnego sterowania w sieci
Wbudowany port rozszerzeń dla opcjonalnych kart interfejsu audio lub cyfrowych mostków sieciowych, MADI i ADAT / WC
StageCONNECT 32-kanałowy interfejs o niskim opóźnieniu do osobistego monitorowania lub analogowych urządzeń we / wy, stereofonicznych cyfrowych wejść i wyjść AES / EBU na zbalansowanych złączach XLR, 8 x 8 zbalansowanych telefonicznych połączeń TRS, in/out MIDI i 4 portach GPIO
Zaprojektowany i opracowany w Niemczech
Behringer WING - Skrzydła twojego miksu
Behringer to marka, która mimo tak samo szerokiej rzeszy zwolenników, jak i przeciwników nieprzerwanie cieszy się rosnącą popularnością. W tym roku producent pozytywnie zaskakuje - najpierw prezentując całą gamę syntezatorów, by teraz przedstawić światu rozbudowaną konsoletę cyfrową. WING, bo taką nosi nazwę, jest wynikiem 30 letniego doświadczenia marki w projektowaniu i budowaniu zaawansowanych rozwiązań nagłośnieniowych.
WING to cyfrowy mikser, na którego pokładzie znalazła się obsługa 48 kanałów stereofonicznych (40 stereo in, 8 stereo aux). Do tego całość posiada 28 szyn wyjściowych (16 stereo aux, 8 matryc stereo, 4 wyjścia główne stereo). Wszystko to kontrolować można przy pomocy 24 faderów, 10" wyświetlacza dotykowego oraz pokaźnej ilości przycisków i kontrolek.
Sygnał wprowadzany jest poprzez 3 złącza AES50 (48x48), interfejs USB lub karty rozszerzeń (np. Dante, MADI, Soundgrid). Oprócz tego konsoleta posiada lokalne I/O w postaci 8 preampów MIDAS PRO i 8 wyjść, które również zostały zbudowane przy użyciu technologii MIDAS serii PRO. Dla potrzeb monitoringu personalnego udostępniony został 32-kanałowy protokół StageCONNECT, a łączność sieciową uzyskać można poprzez dwa złącza ethernet.
W zakresie obróbki sygnału, WING oferuje 16 silników FX (8 premium, 8 standard), 6-pasmowy korektor na każdym kanale, 8-pasmowy korektor na wyjściach i emulacje procesorów "vintage" na każdym z 40 kanałów stereo. Mikser jest w pełni kompatybilny z serią X/M32 (zarówno konsolety, jak i stageboxy).
Personalna konsoleta mikserska
Powierzchnia sterująca konsolety WING wykorzystuje duży, pojemnościowy ekran dotykowy z czułymi na dotyk pokrętłami, co zapewnia łatwą obsługę. Trzy osobne sekcje suwaków wraz z sekcją Custom Controls mogą być dogodnie i intuicyjnie skonfigurowane pod osobiste preferencje. Niezależnie czy potrzebujesz wysyłkę na konkretny aux obok suwaka przypisanego do kanału wejściowego czy też konkretny kanał zawsze pod ręką albo nawet pracować na powierzchni wraz z innym realizatorem – konsoleta WING umożliwia dowolną konfigurację przenosząc Twoją realizację na nowy poziom obsługi i jakości pracy. Możesz nawet wymienić i spersonalizować solidny, drewniany podłokietnik konsolety. Rysunki techniczne można znaleźć na stronie w sekcji Downloads.
Dlaczego „źródła”?
Co jest najważniejsze w realizacji miksu? Rozważając ścieżkę sygnałową produkcji audio dla aplikacji na żywo lub w studio, zaskakującym jest, jak znaczna część terminologii oparta została nadal na historycznej implementacji technicznej, a nie na jej rzeczywistym celu. Zwykle konsole operują numeracją przypisaną do kanałów wejściowych i aux. Konsoleta WING proponuje zupełnie inne podejście, skupiając się na źródle sygnału jako przyczynie jakiegokolwiek miksowania np. sygnale pochodzącym z bębna basowego lub głównego wokalu. Dlatego dane wejściowe mają więcej właściwości niż tylko numer. Źródła mogą być w trybie mono, stereo lub mid-side, posiadać własne parametry, takie jak wzmocnienie i zasilanie fantom, wyciszenie (mute) i miernik. Mogą również otrzymać kolor, ikonę, nazwę i kilka tagów do celów grupowania i filtrowania. Wszystko to najpierw opisuje rzeczywiste źródło, zanim kanały zostaną użyte do przetwarzania lub miksowania.
Cały urok wykorzystania konsolety WING polega na tym, że możesz oznaczać źródła za pomocą aplikacji WING Co-Pilot podczas opinania sceny. Bez względu na to, czy sygnał jest połączony z kanałem, nagrywaniem SD lub jakimkolwiek innym wyjściem, zawsze zobaczysz i odniesiesz się do jego źródła.
Mono/Stereo
Wszystkie 48 kanałów wejściowych i 28 szyn miksujących może być używanych do źródeł mono, stereo lub mid-side. Przypisanie źródła stereo do dowolnego kanału automatycznie powoduje, że kanał staje się stereofoniczny, a jego panorama zapewnia kontrolę nad szerokością od 150% stereo do mono. Konsola nie wymaga ponownego uruchomienia, aby zastosować zmiany trybu. Konfigurację jej kanałów, szyn i podgrup można zmienić „w locie” – dlatego nazywa się… WING.
Klasyka w każdym kanale
Mimo doskonałych kanałowych korektorów i procesorów dynamiki WINGa, wszystkie kanały i szyny posiadają dodatkowo alternatywne wtyczki bramek, kompresorów i korektorów. Obejmują one wysokiej klasy symulacje, wzorowane na najbardziej znanym sprzęcie, takim jak: Pultec EQ, kompresor i bramka/ekspander SSL, SPL Transient Designer, Neve EQ, Compressor and Gate, Focusrite ISA and D3, DBX160, LA-2A, 1176, Elysia mPressor i Empirical Labs Distressor.*
Jasne jak słońce
Innowacyjna sekcja wybranego kanału została zaprojektowana od podstaw w celu umożliwienia natychmiastowego przeglądu ustawień kanału i szybkiej edycji. Umożliwia pracę nad przetwarzaniem wybranego kanału, nawet gdy główny wyświetlacz jest używany do czegoś zupełnie innego. Wrażliwe na dotyk pokrętła umożliwiają natychmiastowe wyświetlanie najistotniejszych informacji.
Jeszcze więcej programowalnych kontrolerów
Centralna sekcja oferuje programowane przez użytkownika elementy sterujące, tj. 4 obrotowe enkodery i 20 przycisków z 2 wyświetlaczami LCD. Sam decydujesz, jakie funkcje chcesz mieć zawsze pod ręką. Duże pokrętło umożliwia precyzyjną regulację do 8 parametrów użytkownika, może też być używane do zdalnego sterowania DAW przez USB MIDI. Konfiguracja sterowania obejmuje również wstępnie zdefiniowane funkcje transportu rejestratora USB i karty SD, automatyki i grup wyciszania.
Idealny balans i bezkompromisowa kreacja barwy
Kanały wejściowe WING posiadają standardowe filtry lo-cut i hi-cut, a także tilt-EQ, all-pass lub Sound Maxer. Dodatkowo jest jeszcze 6-pasm korektora parametrycznego. Wszystkie busy, matryce i sumy mają 8-pasmowy korektor parametryczny. Alternatywnie, WING oferuje 8 doskonałych emulacji słynnych sprzętowych korektorów do użycia w każdym kanale, gdy tylko potrzebujesz tego specjalnego sznytu na swoich sygnałach.
Efekty PREMIUM
Rack efektowy WING Premium oferuje 8 procesorów stereo, w tym spektakularne emulacje jednych z najbardziej cenionych pogłosów w branży, oryginalne algorytmy TC VSS3 (TC 3000), a także emulacje Lexicon, Quantec i EMT. Fantastyczne opóźnienia, doublery wokalne, autotune, nasycenie taśmy i wiele więcej…
Stado efektów
Kolejny zestaw 8 procesorów stereo zapewnia szeroką gamę efektów modulacji, korekcji, dynamiki i zniekształceń nieliniowych, a nawet cztery kultowe wzmacniacze gitarowe z symulacjami kolumn. W razie „W”, gitarzysta może po prostu wpiąć swoją gitarę prosto w DIbox lub pedalboard do stageboxa, co jest szczególnie przydatne na cichych scenach i w świątyniach.
Dobre połączenie
Zapewnienie 374 wejść i 374 wyjść wymaga sporo połączeń cyfrowych. WING zapewnia 3 porty sieciowe audio AES50 SuperMAC do podłączenia zewnętrznych urządzeń lub współdzielenia do 144 strumieni wejściowych i 144 strumieni wyjściowych z innymi konsolami miksującymi. Interfejs audio USB to 48 x 48 kanałów, a opcjonalny moduł AoIP to kolejne 64 x 64 kanały audio. Dodatkowo mamy stereofoniczne wejścia / wyjścia AES / EBU.
Kolejną możliwością rozszerzenia ilości wejść/wyjść jest port kart WING, zawierający kartę rejestrującą LIVE SD lub karty opcjonalne dla różnych standardów, takich jak ADAT, MADI, DANTE i WSG, oferujące kolejne 64 x 64 kanały wejścia / wyjścia audio.
Absolute Spitzenklasse
Chociaż ograniczyliśmy liczbę lokalnych analogowych wejść/wyjść, nie pozwoliliśmy na kompromis w ich jakości. Behringer z dumą oferuje 8 oryginalnych przedwzmacniaczy mikrofonowych serii Midas PRO i 8 wyjść XLR o doskonałej jakości dźwięku zarówno w środowisku live, jak i w studio. Dowiedz się więcej o niesamowitej spuściźnie Midasa, odwiedzając ich obszerną stronę internetową. Pomocnicze wejścia i wyjścia liniowe 8x8 TRS pomagają w doprowadzaniu sygnałów z odtwarzaczy multimedialnych lub komputerów. Jeśli braknie lokalnych analogowych I / O, nowy interfejs StageCONNECT pozwala na podłączenie podpytek z maksymalnie 32 kanałami wejścia i wyjścia, np. podłączenie konsoli do racka z peryferiami za pomocą pojedynczego kabla XLR lub DMX.
Auto Pilot
Automiksowanie w 2 grupach na zasadzie gain sharing jest dostępne dla dowolnych 16 kanałów wejściowych. Niezawodny i szybki algorytm automatycznie śledzi, który mikrofon odbiera najwyższe poziomy, zwiększa wzmocnienie kanału, jednocześnie zmniejszając sumę wzmocnienia dla wszystkich innych kanałów w tej samej grupie. Poziom hałasu w otoczeniu pozostanie stale niski, a zrozumiałość i odstęp od sprzężenia na poziomie optymalnym. Jest to idealne narzędzie do organizacji imprez firmowych, dyskusji panelowych lub transmisji z kilkoma mówcami.
Wyzwolenie
Wejście / wyjście MIDI oraz dodatkowe 2x2 GPIO zapewniają możliwość wyzwalania zdarzeń w konsoli.
Dokładność
40-bitowe przetwarzanie zmiennoprzecinkowe przy 48 lub 44,1 kHz, z opóźnieniem 1 ms od wejścia do wyjścia.
Podwójne Solo
Podwójne szyny solo / monitor do odsłuchiwania IEM i / lub monitorów podłogowych.
Sterowanie zdalne
Zdalne sterowanie sieciowe obsługuje komunikację protokół binarny i OSC co umożliwia sterowanie konsolą na odległość. Protokoły są otwarte na tworzenie aplikacji przez inne firmy, oprócz tego mamy wieloplatformową aplikację Behringera, WING CO-PILOT.
- Cena za pierwszy dzień
- 400zł netto
- Cena za drugi dzień
- 200zł netto
- Cena za trzeci dzień i kolejne
- Indywidualnie